Jakich usterek nie obejmuje gwarancja apple

Kiedy zdecydujemy się na zakup nowego sprzętu, wówczas możemy cieszyć się z gwarancji bezpłatnej naprawy przez 12 miesięcy. Niestety obejmuje ona jedynie wady fabryczne, które interpretowane są przez specjalistów w różnorodny sposób. Jakie awarie obejmuje gwarancja firmy Apple, a które z nich są odrzucane podczas składania reklamacji? W celu uzyskania odpowiedzi na to pytanie serdecznie zapraszamy do lektury poniższego artykułu, który z pewnością rozwieje wszelkie wątpliwości czytelników.

Spal zbędne kalorie REDOX HARDCORE Innowacyjny spalacz tłuszczu

Jakie awarie obejmuje gwarancja firmy Apple?

Gwarancja firmy Apple to bezpłatna naprawa niektórych usterek, które powstały nie z naszej winy. W praktyce są to tylko i wyłącznie wady materiałowe, a także ewentualne wady wykonania,  które to mogą pojawić się podczas normalnego korzystania z tego typu smartfonów. Dlatego w przypadku, kiedy szybka iPhone-a uległa pęknięciu lub zauważalny jest pod nią brud, natomiast na urządzeniu nie jesteśmy w stanie dostrzec mechanicznych awarii, wówczas serwis Apple Katowice powinien naprawić dany sprzęt w ramach gwarancji. W pierwszej kolejności warto wybrać się do autoryzowanego punktu, dzięki czemu mamy gwarancje, że urządzenie będzie w rękach specjalistów. Podobnie wygląda to w przypadku MacBook-ów i innych produktów tej firmy. Jeśli iPad samoczynnie ulegnie jakiejś awarii, wówczas warto odwiedzić serwis iPad Warszawa i spróbować usunąć usterkę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 

Jakich usterek nie obejmuje gwarancja?

Niestety nie w każdym przypadku zgłoszenie gwarancyjne zostanie rozpatrzone pozytywnie. Istnieje dość długa lista problemów, które nie kwalifikują się do bezpłatnej naprawy. Jednym z częściej spotykanych problemów są usterki, które powstają podczas korzystania z nieoryginalnych akcesoriów. Wniosek nie zostanie również uznany, kiedy sprzęt ulegnie awarii wskutek nieprawidłowego korzystania ze sprzętu. Przykładowym incydentem może być chociażby upadek, zalanie, pożar. Nie zalecamy również naprawiać urządzenia poza serwisami marki, bowiem jest to podstawa do odrzucenia gwarancji. Innymi przykładami są jakiekolwiek ślady związane z codziennym, standardowym użytkowaniem iPhone-a. Gwarancja nie obejmuje też naturalnie zużywających się części, do których zaliczyć możemy baterię. Oczywiście na naprawę gwarancyjną nie załapiemy się, kiedy sprzęt nie jest oryginalny lub dany model jest kradziony. 

Zadbaj o kondycję Witaminy dla mężczyzn Bądź sprawny i silny

1 KOMENTARZ

  1. Jakie są różnice pomiędzy autoryzowanym, a nieautoryzowanym serwisem Apple? – infoSmartfony

    […] Nie chcemy mówić czegoś w stylu „serwis Apple jest doskonały, a pozostałe nie”, ale trzeba jednak mówić o prawdopodobieństwie. Jeżeli chodzi o autoryzowane serwisy Apple, to mówimy o miejscach, w których są zatrudnieni profesjonaliści. Nie dość, że są oni zapoznani z technologią urządzeń Apple, to w dodatku potrafią odpowiednio zdiagnozować sprzęt i dokonać fachowej wyceny. Jednak dużym zniekształceniem byłoby twierdzenie, że w nieautoryzowanych serwisach pracują osoby niekompetentne, które nie znają się na naprawach. Jasne, często możemy powątpiewać w ich możliwości, natomiast równie dobrze mogą być to osoby wyjątkowo zaznajomione z urządzeniami Apple. Serwis iPhone w zasadzie nie różni się jeżeli się o zakres usług. Przeważnie znajdziemy tam usługi jak wymiana baterii, naprawa ekranu czy też określonych podzespołów. Każdy użytkownik sprzętu, który chce oddać do naprawy musi w ostateczności sam podjąć decyzję na temat tego, czy chce skorzystać z bardziej fachowych usług, czy też zaoszczędzić i wybrać mniej branżowy sposób naprawy. […]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz
Wpisz swoje imie