Praca wypełnia nam niemałą część życia. Dlatego planując karierę zawodową, warto rozważyć tych pracodawców, którzy gwarantują wysokie standardy zatrudnienia, wsparcie rozwoju osobistego oraz realizację pasji swoich pracowników. Przyjrzyjmy się, jak wygląda praca w salonie samochodowym funkcjonującym w ramach sieci dealerskiej.

Praca z marką premium

Istotnym elementem planowania rozwoju zawodowego, jest wybór renomowanego pracodawcy. W momencie podejmowania tak ważnej decyzji, jaką jest podjęcie zatrudnienia, warto pomyśleć o związaniu się z prestiżową i niezawodną marką. Nie chodzi tu tylko o jakość wytwarzanych produktów, ale również o wysokie standardy wewnętrzne. Jedną z takich marek jest BMW.

BMW to ceniony na świecie producent aut z ponad stuletnią historią. Bycie branżowym liderem nie byłoby możliwe bez zaangażowania pracowników, zwłaszcza tych, którzy na co dzień mają realny wpływ na kreowanie wizerunku marki. Do tej grupy należą pracownicy sieci dealerskiej, a wśród nich m.in. doradca serwisowy, mechanik samochodowy, magazynier części, asystent serwisu, elektromechanik, doradca ds. sprzedaży czy też specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta.

Praca w salonie

Praca w wymienionych powyżej profesjach jest zdecydowanie pracą zespołową. Oczywiście każdy rozlicza się z indywidualnych osiągnięć, jednak nie zmienia to faktu, że na finalny wynik, w postaci zadowolenia Klienta, pracują wszyscy.

Elementem ułatwiającym i spajającym grę zespołową jest system CRM (ang. customer relationship management), dzięki któremu pracownicy serwisu mają wgląd w historię auta Klienta, mogą też monitorować postępy w zakresie serwisu czy rozliczenia usług świadczonych na jego rzecz.

Oczekiwania stawiane pracownikom

W odniesieniu do stanowisk, które wiążą się z bezpośrednim kontaktem z Klientem, z reguły oczekuje się jedno- lub dwuletniego doświadczenia w obsłudze bezpośredniej oraz podstawowej wiedzy technicznej z zakresu budowy pojazdu i znajomości technologii napraw. W pracy tej ważne są również odpowiednia prezencja oraz wysoka kultura osobista.

Jeśli chodzi o stanowiska związane z naprawą aut, to wymagane jest wykształcenie techniczne oraz staż pracy.

W stosunku do wszystkich pracowników salonu oczekuje się posiadania prawa jazdy kategorii B.

Co oferuje sieć dealerska?

Pracodawca zapewnia profesjonalne, certyfikowane programy szkoleniowe, oparte na najlepszych praktykach. Dzięki temu wdrożenie na nowym stanowisku przebiega w sposób płynny i bezstresowy.

Jeżeli połączyć to z przyjazną atmosferą, stabilnymi warunkami zatrudnienia i możliwością rozwijania pasji motoryzacyjnych, to wyłania nam się praca marzeń.

Jak przebiega proces rekrutacji?

Potwierdzeniem tego, że praca w BMW to połączenie pasji z samorozwojem, jest już przyjazny system rekrutacyjny. Oferty pracy zamieszczone są w intuicyjnym serwisie.

Aplikowanie na niektóre stanowiska, jak np. stanowisko doradcy serwisowego zostało uatrakcyjnione o element gry rekrutacyjnej, pozwalającej przybliżyć kandydatowi codzienność pracy w serwisie. Gra ma postać interaktywnego filmu wideo.

Aby poznać aktualne oferty pracy w salonach BMW, należy wejść na stronę praca-dealerbmw.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz
Wpisz swoje imie